Monday, July 25, 2011

ya RAMADHAN....

Assalam...(buat pembaca muslim+muslimah sekalian~)
ermm,ritok 24 syaaban..so,puasa a.k.a bulan ramadhan akan menjelma...
alhamdulillah,aku dh baya sgala hutang piutang ku ngn Allah[poca lerr]..ehehe
hmm..apa owhh...
alangkah indah nya sekiranya aku dpt me'rewind'kan detik2 bulan posa d smkam..ya allah...mesti indh..
tp...taun tok gk besh!
sbb bposa kat umah...wif my beloved mama n bapak!!!yeyeahhh..
hahaha..
lepas bulan ramadhan~
MENJELANG HARI RAYA...BERAKHIRLAH PUASA..
whaa~pejam celik...pejam celik...say babai 2 ramadhan..
adakah aku smpat utk bjmpa bln itu lg?
so,...then~stelah beberapa hari beraya...
aku akn SAY GOODBYE 2 SARAWAK..
uwaaaaaaaaaaaa....sdeyh nyerr..
sbb..aku meneruskn cita2 ku utk mndptkn segulung ijazah..
7september2011-->bintulu-kuala lumpur(2hours mybe)
then,g perak...owh..lupak
UNIVERSITI PENDIDIKAN SULTAN IDRIS,
TANJUNG MALIM,
PERAK...
itu lah sekolah ku yg seterusnya..hehehe
aku d 'offer' utk pengajian PENDIDIKAN PERDAGANGAN DAN KEUSAHAWANAN
nmpk gayanya..abis study..ngajar org yg besar2 ya?
huh...ya blom tjd gk la..
ok la..cerita ku ini sungguh panjang dan melebar yg terlampau..
apa2 pun...kehidupan perlu diteruskan..
abg syg mdh...go for your dream...
i have--->
mama
bpk
abg2
kaka2 ipa
kazen tazen...
mostly super bff
geng upper6'10
n paling ku cintai...ABG azree  :)
i have them right now!!!!!yeaaahhhh!!!!!

No comments:

Post a Comment